Groep Admins

Actualiteiten

Publieke Groep Actief 4 uren, 15 minuten geleden

Nederlandse rapscene gaat al lang nergens meer over (32 posts)

← Groep Forum   Groep Forum Sectie
  • Avatar Afbeelding groftick zei 1 maand, 3 weken geleden:

• Avatar Afbeelding dchronic zei 1 maand, 3 weken geleden:

hahahah BIG FUCKING up bobbythekowhed <- you right!

en Johhny88 hehheheheheh stel nou dat Drugs, money en Bitchezz je daily life is, moet je dan over leugens rappen over zogenaamde dingen die je mee maakt.
    Nee toch, dat is in mij ogen Realla
    Kempi – Du Gangsta Tape
    Hef – lek/vermogen
    bitchez, money, drugs en andere dagelijkse dingen uit het leven!

neee de game is er nog steeds, een beetje veranderd maar dat doet/deed het ook in de v.s. en elke andere plaats ter wereld

Het leven is hard! maar sommige gaan harder! Ω

i’m šo FLY i need wings ∞

• Avatar Afbeelding indod zei 1 maand, 3 weken geleden:

domme topic,
    als je over money en bitches wil horen
    luister je naar hef of blacklabel music ofzo
    maar als jij goeie teksten of dingen zoekt
    er zijn er genoeg -,-
    winne,Jiggy.Typhoon,Ogezwolle, Fresku,

• Avatar Afbeelding ezra zei 1 maand, 3 weken geleden:

Ik vind de scene juist steeds beter worden! Zwart Licht, Zo Moeilijk, Zwolle, Winne, Fresku,Rottz. Vind zelfs de albums van The Opposites laatst wel hard!

• Avatar Afbeelding groftick zei 1 maand, 3 weken geleden:

Nederlandse hip hop is gegroeid tot alle uithoeken van dit land
    maar toch doet de media er alles aan om hip hop of rap gerelateerde
    zaken uit de mainstraim te houden. Vervolgens propagandeerd de regering tegen alles wat met rap te maken heeft een vb uit de krant van onlangs, is het artikel: Rappers roven voor inspiratie. Nooit eerder heb ik iemand zijn hobby zo uitgebreid negatief wordt gebruikt om het nieuws intressant te maken, iedereen heeft hobby,s maar ik lees nooit strip tekenaar pleegt overvallen voor inspiratie nieuwe strip, of bakker rooft antilliaan om bolletjes concurrent uit te schakelen. Ook houd de regering rap of hip hop zoveel mogelijk uit de media er zijn minder subsidie,s er is geen aantrekkelijke platform of mainstream meer voor de artisten zelf een vb was de tv zender de box. Reclame is bijna altijd negatief, tenzij je op internet zelf gaat zoeken.
    Er gaat te weinig geld in de rap industrie om, waardoor housse en andere muziekstijlen meer naar de voorgrond worden getrokken, en dat voor 16 miljoen mensen erg jammer toch? de rapscene krijgt te weining waardering waardoor wij meerendeels alleen de commeciele liederen horen, want er is genoeg talent in nl, maar er zijn weinig mogelijkheden om je eigen bekendheid te creeiren of om jezelf te promoten.

Rap in nl is zeker niet dood, maar er wordt elkaar weinig gegund,
    iedereen heeft wat op elkaar te zeggen of het nu tips, kritiek of feedback zijn.
    Altijd is er wel wat op aan te merken, te gangster, alleen maar bitches en haten, afkraken over schrijf of audio stijlen, altijd wat. Terwijl juist al die verschillende stijlen het zo divers en leuk maakt en als er meer samen gewerkt zou worden, word alles twee keer zo productief waardoor nl rap een explosie van stijlen en rap zou kunnen krijgen.

• Avatar Afbeelding wiebehd zei 1 maand, 1 week geleden:

check alles hierboven maar, als je verder dan de mainstream gaat kijken, zit je meestal al wel goed!
    mijn advies: check mr. probz. nog weinig tracks uit, maar hoop dat zn album binnenkort uit komt!

doe het altijd op mijn manier.
  • Avatar Afbeelding xxlbeats zei 1 maand, 1 week geleden:

geef die johnny88 aub een ban ofzo, hij BLIJFT maar hetzelfde nummer posten..

• Avatar Afbeelding messias zei 1 maand, 1 week geleden:

@ xxlbeats zie hem geen filmpje posten

• Avatar Afbeelding cesar zei 1 maand, 1 week geleden:

misschien vind johnny88 het jammer dat er zoveel rappers(niet allemaal) echt gewoon bullshit spitten, want helaas is het wel zo dat(als er al gesproken mag worden over mainstream NL hip hop) steeds meer onzin komt in plaats van wat zinnige shit, want niet persé muzikaal slecht is.. maar dat het ergens over gaat…?
    de nederlandse hip-pop muziek groeit.. ben het zelfs gaan waarderen maar de houdbaarheid is maar van zeer korte duur, daarom is het wel prettig dat er nu bijna elke week een mixtape uit komt en zowat dagelijks een video hier te checken is…

• Avatar Afbeelding 043zuid zei 1 maand, 1 week geleden:

ik ga me nergens mee bemoeien, maar wtf man, blacklabelmusic = nino, als je echte shit wilt horen met een rede luister dan naar blacklabelmusic, nino heeft zijn money, bitch raps allang achter zich gelaten.

dus johny typ nog maar eens nino in op youtube.

• Avatar Afbeelding issairo zei 1 maand, 1 week geleden:

[/puna]

• Avatar Afbeelding johhny88 zei 1 maand, 1 week geleden:

043 zuid heb ook niks tegen nino vind nino dope alleen de rest van blm spit alleen onzin nino is de enige die met echte onderwerpen komt

en idd heb ik het vooral over de meanstream want dat is toch wat de meeste horen en die is gewoon veranderd ik hoef de tv maar aan tre zetten of ik hoor weer een nl rapper vertellen hoe goed ie wel niet is en andere onzin

• Avatar Afbeelding cranepeppah zei 1 maand, 1 week geleden:

@issairo Door dat soort tracks is dit topic aangemaakt ;) Als ik een track zie met de titel Get Money of iets wat er op lijkt, dan check ik ‘m niet eens meer. Omdat je weet dat het gewoon crap is. Hoe oud is dat ventje in die clip dan? 12 ofzo? Get Money? Dude ik weet niet waar jij je geld vandaan haalt, maar het zal wel je wekelijkse zakgeld zijn.

• Avatar Afbeelding luminiscent zei 1 maand, 1 week geleden:

@groftick aso gein 4, faka , ik wacht nog steeds op die 24 uur in gein clip haha

• Avatar Afbeelding sizzurp zei 1 maand, 1 week geleden:

dat de nederlandse rapscene nergens meer over gaat is bullshit , je moet eens verder kijken dan the opposites.

Yeah they said that the success of my music was theoretic
    But my revenge is sweet enough to murder diabetics.
Reageren? Log eerst in om te reageren