Nederlandse DJ Mairo Nawaz speelt hoofdrol in nieuwe ASICS Tiger Gel-Kayano Trainer Knit campagne


ASICS Tiger brengt de nieuwe Gel-Kayano Trainer Knit collectie uit. De nieuwe collectie is een update van de klassieke Gel-Kayano Trainer die in 1993 uitkwam. In de wereldwijde campagne zien we Nederlandse DJ Mairo Nawaz in één van de hoofdrollen. Hij is één van de vijf cultural creators die de jongerengeneratie moeten representen.

Ook staan ze deze vijf personen symbool voor de vijf nieuwe sneakermodellen die samen de Gel-Kayano Trainer Knit range vormen.

De collectie wordt verbonden door de terugkerende geweven upper. Die saamhorigheid wordt benadrukt met de boodschap van de campagne: We Are All Woven From The Same Thread. De boodschap achter de campagne is het bevorderen van de individualiteit en het zelfvertrouwen van jongeren, zonder dat zij het gevoel van vereniging verliezen.

De geüpgraded Gel-Kayano Trainer Knit brengt de klassieke running shoe naar de straat en met het geweven bovenstuk staat comfort en flexibiliteit voorop. De eerste sneakers uit de collectie zijn de witte en zwarte low-top Gel-Kayano Trainer Knit, die vanaf nu verkrijgbaar zijn bij ondermeer Athlete’s Foot, Front Runner en Sneakers.

7f494a78-8c6c-4f0d-a8a9-73f66360bb47 226f9cf5-5067-4c9d-b7c6-eda251590531 838a3fb4-f8ea-4f9c-8750-af108ba81e0d 23-02-2017-anna 22-02-2017-mairo 20-02-2017-mairoanna

24 February

0 comments

Leave a Reply

Laat als eerste een comment achter

avatar
500
 
wpDiscuz