Nederlandse DJ Mairo Nawaz speelt hoofdrol in nieuwe ASICS Tiger Gel-Kayano Trainer Knit campagne

feb 24 2017, 12:59 Nieuws
e02a5225 4ab6 4e0f 9a1f fd1abf412794
brengt de nieuwe collectie uit. De nieuwe collectie is een update van de klassieke die in 1993 uitkwam. In de wereldwijde campagne zien we Nederlandse in één van de hoofdrollen. Hij is één van de vijf cultural creators die de jongerengeneratie moeten representen.
Ook staan ze deze vijf personen symbool voor de vijf nieuwe sneakermodellen die samen de Gel-Kayano Trainer Knit range vormen.
De collectie wordt verbonden door de terugkerende geweven upper. Die saamhorigheid wordt benadrukt met de boodschap van de campagne: We Are All Woven From The Same Thread. De boodschap achter de campagne is het bevorderen van de individualiteit en het zelfvertrouwen van jongeren, zonder dat zij het gevoel van vereniging verliezen.
De geüpgraded Gel-Kayano Trainer Knit brengt de klassieke running shoe naar de straat en met het geweven bovenstuk staat comfort en flexibiliteit voorop. De eerste sneakers uit de collectie zijn de witte en zwarte low-top Gel-Kayano Trainer Knit, die vanaf nu verkrijgbaar zijn bij ondermeer Athlete’s Foot, Front Runner en Sneakers.

AANBEVOLEN

HET LAATSTE NIEUWS

schermafbeelding 2024 04 26 om 112442

Yvonne Coldeweijer komt met extreme beschuldiging aan het adres van Ali B

NEWS apr 26, 10:50
schermafbeelding 2024 04 26 om 072203

Sticks en Jiggy Dje verdedigen Top Notch en reageren op Ronnie Flex in nieuwe track Pincodes: "Niemand is groter dan 't team"

NEWS apr 26, 8:43
foto 26 04 2024 om 1240

Eminem kondigt nieuw album aan met behulp van 50 Cent en nostalgische trailer: “He’s a psychopath”

NEWS apr 26, 12:50
schermafbeelding 2024 02 06 om 134716

Drake haalt Kendrick Lamar disstrack offline

NEWS apr 26, 14:11
schermafbeelding 2024 04 26 om 143423

Top Notch/Noah’s Ark opent Free Palestina pop up store met exclusieve merchandise

NEWS apr 26, 14:05