The Weeknd is het nieuwe gezicht van PUMA

sep 30 2016, 12:06 XTRA
unnamed 18
The Weeknd is de nieuwe brand ambassadeur en creatieve collaborateur van PUMA en zal tevens het nieuwe gezicht zijn van PUMA's Sportstyle campagne 'Run The Streets', die in november uit komt. Met deze campagne creëert PUMA een platform voor leuke streetwear gecombineerd met technologie. In de campagne draagt The Weeknd de nieuwste Sportstyle items, waaronder IGNITE evoKNIT, IGNITE Limitless schoenen en Evo. De campagne spreekt tot individuen die hun stijl ownen en daar past The Weeknd perfect tussen. Ook zal de style icoon met een creatief oog naar de collecties van PUMA kijken.
Het nieuwe partnerschap bestaat ook uit een collectie van sneakers en kleding, die The Weeknd zal ontwerpen. De exclusieve collectie is een samensmelting van PUMA sport geïnspireerde designs en The Weeknd's kledingstijl. Naar verwachting zal de exclusieve collectie in 2017 uitkomen.

AANBEVOLEN

HET LAATSTE NIEUWS

schermafbeelding 2024 04 25 om 124549

Kosso zoekt Limburgse opvolger, omdat hij zelf van plan is te stoppen met muziek: "Over twee jaar ben ik dertig"

NEWS apr 25, 12:34
schermafbeelding 2024 04 25 om 130046

Jutta Leerdam wordt afgeschilderd als schurk en haar vriend Jake Paul heeft de oplossing: “It’s more fun, you make more money”

NEWS apr 25, 12:09
foto 25 04 2024 om 1116

Soulja Boy reageert op dreigend verbod van TikTok in de VS en biedt aan de app te kopen

NEWS apr 25, 10:19