Als we de Instagram accounts volgen van bekende influencers, dan zien we eigenlijk alleen de mooie kanten van hun leven. Ook bij
Kosso is dit het geval, echter wilde de rapper en ondernemer uit Limburg daar vandaag wel iets over kwijt. De rapper lanceerde namelijk dit weekend samen met zijn vriendin
Dorentina de nieuwe onderneming, Dori Eyewear, een concept waarmee zij zelfontworpen brillen verkopen. Het ging echter zo goed, dat binnen 24 uur de eerste lading brillen alweer uitverkocht waren. Door dit succes zou je bijna denken dat alles wat Kosso en Dorentina aanraken een succes is. Dit is volgens de altijd uitgesproken rapper niet helemaal waar. "Ik ben vaker ondernemingen gestart die niet goed zijn gegaan. Ik heb bijvoorbeeld ook kleding willen verkopen en dat liep totaal niet." vertelt Kosso. Verder vertelt Kosso ook dat hij met zijn tandenbleek praktijk moeilijke tijden heeft gekend tijdens de pandemie, maar dat opgeven voor hem gewoon geen optie is. Bekijk de video hieronder. [video width="1920" height="1080" mp4="https://content.puna.nl/kosso_ondernemen.mp4"][/video]