Drechter draagt EP op aan Bigidagoe en dropt eerste video 'Die By The Gun'

28 feb 2025, 16:50MUSIC
Op 14 maart zal Drechter zijn eerste EP uitbrengen genaamd '05:30'. De EP is niet alleen een persoonlijk statement van Drechter, maar ook een ode aan Bigidagoe.

De track 'Die By The Gun' is de eerste single van de EP. Op de track werkt Drechter samen met Tovenaar en leverde Klikklak de productie.

Voor vaste lezers

Mis geen nieuws meer van Puna.nl

Open Google en kies Puna.nl als voorkeursbron.

Open Google ›

Aanbevolen Video

Scroll om verder te lezen.

HET LAATSTE NIEUWS

Scherm­afbeelding 2026-06-23 om 13.21.22

Jake Paul hint naar einde bokscarrière en wekt verbazing op met nieuwe sportambities: “Ik meen het serieus”

SPORTS23 jun, 13:24
shutterstock_2169622627

Klarna in beroep: bedrijf moet consumenten mogelijk miljoenen terugbetalen

NEWS23 jun, 19:00
Scherm­afbeelding 2026-06-23 om 09.41.57

Jack is geen fan van vrouwelijke scheidsrechters en krijgt fel weerwoord: "Je luistert toch ook naar je moeder"

SPORTS23 jun, 9:45
shutterstock_2757461155

De rijkste club van de Premier League aast op AZ-talent Kees Smit na verwacht vertrek van sleutelspeler

SPORTS23 jun, 15:52
Scherm­afbeelding 2026-06-23 om 23.27.54

Engelse speler weigert hand van Ghanese speler te schudden voor WK-wedstrijd na beschuldigingen van verkrachting

SPORTS23 jun, 23:30

Loading