brengt de nieuwe collectie uit. De nieuwe collectie is een update van de klassieke die in 1993 uitkwam. In de wereldwijde campagne zien we Nederlandse in één van de hoofdrollen. Hij is één van de vijf cultural creators die de jongerengeneratie moeten representen.
Ook staan ze deze vijf personen symbool voor de vijf nieuwe sneakermodellen die samen de
Gel-Kayano Trainer Knit range vormen.
De collectie wordt verbonden door de terugkerende geweven upper. Die saamhorigheid wordt benadrukt met de boodschap van de campagne: We Are All Woven From The Same Thread. De boodschap achter de campagne is het bevorderen van de individualiteit en het zelfvertrouwen van jongeren, zonder dat zij het gevoel van vereniging verliezen.
De geüpgraded
Gel-Kayano Trainer Knit brengt de klassieke running shoe naar de straat en met het geweven bovenstuk staat comfort en flexibiliteit voorop. De eerste sneakers uit de collectie zijn de witte en zwarte low-top
Gel-Kayano Trainer Knit, die vanaf nu verkrijgbaar zijn bij ondermeer Athlete’s Foot, Front Runner en Sneakers.