G-Eazy heeft zijn derde studioalbum gedropt genaamd The Beautiful & Damned. Op het album werkt de rapper uit Oakland samen met o.a. A$AP Rocky, E-40, Cardi B en Kehlani.
Eerder dropte G-Eazy al de tracks No Limit met A$AP Rocky en Cardi , Sober met Charlie Puth en Him & I met Halsey.
Jake Paul wil na zijn bokscarrière de NFL in als slot receiver en mikt eerst op een plek in het collegeteam van Stanford. “Ik meen het serieus”, aldus de Amerikaan.
Rapper Jack twijfelt of hij naar een vrouwelijke scheidsrechter kan luisteren. Merel van Dongen reageert fel: “Je luistert toch ook naar je moeder.” Katia Itzel García fluit N
Newcastle United heeft volgens de Daily Mail interesse in AZ-talent Kees Smit, zeker als Sandro Tonali vertrekt. Ook Barcelona en Real Madrid volgen de middenvelder.
Johan Derksen blijft kritisch op Brian Brobbey, ondanks diens twee goals tegen Zweden: “Niet de gedroomde wereldspits voor Oranje.” Van der Gijp denkt er juist anders over.