Een 50-jarige man is dit weekend in Purmerend beroofd van zijn Rolex. De man vertelt aan Het Parool dat het gebeurde om iets voor tienen in de ochtend: “Ze hadden een pistool en een mes bij zich. Ze wilden mijn horloge. Een van hen heeft me op mijn hoofd geslagen met het vuurwapen. De ander heeft me in mijn duim gesneden. Daarna zijn ze er met mijn Rolex Daytona vandoor gegaan.”
De beroving is op beeld vastgelegd, maar tot nu toe zijn er nog geen verdachten aangehouden. De politie werd gelijk gebeld en die gingen met kogelvrije vesten de wijk in, maar zonder resultaat. Het slachtoffer zelf denkt dat het twee tieners waren. Dit keer is was het zijn Daytona, maar vier maanden geleden werd hij al beroofd van zijn Rolex Sky Dweller.
De beelden werden al snel verspreid en die zie je hieronder.
★
Voor vaste lezers
Mis geen nieuws meer van Puna.nl
Open Google en kies Puna.nl als voorkeursbron.
Open Google ›
Aanbevolen Video
Scroll om verder te lezen.