DJ Mustard heeft een langverwachte samenwerking aangekondigd met Heinz. De producer en de bekende sauzenfabrikant brengen samen een limited edition mosterd op de markt: 'Mustard x Mustard'. De samenwerking werd onthuld tijdens de Grammy Awards en het is de eerste keer in tien jaar dat Heinz een nieuwe mosterdrecept in de Verenigde Staten introduceert.
De samenwerking tussen DJ Mustard en Heinz voelt als een perfecte match. In een verklaring liet de producer weten dat dit project voor hem al decennialang in de maak was. "Everyone knows me for my beats and sound, but what they don’t know is that cooking and grilling is a huge part of my life. I’m on the grill every chance I get. I’ve been using HEINZ since I was a kid, so partnering with them is something I’ve always wanted to do."
Aanbevolen Video - Scroll om verder te lezen
Om de samenwerking nog specialer te maken, heeft Heinz DJ Mustard de titel van 'Chief Mustard Officer' gegeven. Dit betekent dat hij betrokken zal zijn bij exclusieve recepten en evenementen die gedurende het jaar worden gepland.
Volgens Todd Kaplan, Chief Marketing Officer van Kraft Heinz in Noord-Amerika, was de samenwerking een natuurlijke stap. "Much like HEINZ, Mustard is someone who goes all in when he creates something to put out into the world. He has been a fan of the brand for years, so it was only a matter of time before Mustard met his perfect match with HEINZ."
De lancering van de Mustard x Mustard-mosterd wordt groots aangepakt met exclusieve promoties en evenementen. De aankondiging ging gepaard met een commercial, waarin onder andere de iconische muziek van Etta James en Kendrick Lamar’s ‘Mustaaaaaard!’ uit het nummer TV Off te horen waren.