The Harbour Club heeft gereageerd op het nieuws over het faillissement van de vestiging in Amsterdam Oost. Via een officieel statement laat de keten weten dat alle locaties volledig zelfstandig opereren, elk met een eigen eigenaar en eigen verantwoordelijkheid.
Andere vestigingen niet verantwoordelijk
★
Voor vaste lezers
Mis geen nieuws meer van Puna.nl
Open Google en kies Puna.nl als voorkeursbron.
Open Google ›
Aanbevolen Video
Scroll om verder te lezen.
Volgens het statement hebben de vestigingen in Amsterdam Zuid, Vinkeveen en Rotterdam geen enkele betrokkenheid bij reserveringen, betalingen of de bedrijfsvoering van Amsterdam Oost. Die locaties zijn gewoon open en gasten kunnen er terecht voor lunch en diner. "Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is voor betrokken gasten, maar wij kunnen hierin helaas niet ondersteunen," aldus het statement.
Eerder al signalen van problemen
Het faillissement van Amsterdam Oost komt niet geheel als verrassing. De vestiging in Den Haag ging minder dan een jaar geleden al failliet. Bezoekers met tickets voor shows in The Harbour Club Theater, waaronder optredens van Candymen, kregen te horen dat alle shows van dit jaar zijn afgelast. Ticketprovider EVENTIM en de locatie wezen daarna naar elkaar voor de terugbetaling. Als reden voor het faillissement worden spanningen en onderlinge verschillen tussen aandeelhouders aangedragen.