TMZ meldt dat
Tory Lanez is neergestoken in de gevangenis. De rapper/zanger is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
Volgens bronnen binnen de gevangenis zou een medegevangene verantwoordelijk zijn voor de aanval. Wat precies het motief was voor het neersteken van Lanez, is op dit moment nog niet duidelijk.
Hoewel hij met spoed werd afgevoerd naar een nabijgelegen ziekenhuis, zou Lanez buiten levensgevaar verkeren.
★
Voor vaste lezers
Mis geen nieuws meer van Puna.nl
Open Google en kies Puna.nl als voorkeursbron.
Open Google ›
Aanbevolen Video
Scroll om verder te lezen.
Opvallend is dat het nieuws slechts een paar dagen komt nadat Tory Lanez vanuit de gevangenis aankondigde dat er binnenkort weer nieuwe muziek aankomt.
Tory Lanez zit momenteel een celstraf van 10 jaar uit vanwege de schietpartij in 2020 waarbij Megan Thee Stallion gewond raakte.