Tory Lanez in de gevangenis neergestoken en afgevoerd naar het ziekenhuis

12 mei 2025, 19:53NEWS
schermafbeelding 2025 05 12 om 195255
TMZ meldt dat Tory Lanez is neergestoken in de gevangenis. De rapper/zanger is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
Volgens bronnen binnen de gevangenis zou een medegevangene verantwoordelijk zijn voor de aanval. Wat precies het motief was voor het neersteken van Lanez, is op dit moment nog niet duidelijk.
Hoewel hij met spoed werd afgevoerd naar een nabijgelegen ziekenhuis, zou Lanez buiten levensgevaar verkeren.

Voor vaste lezers

Mis geen nieuws meer van Puna.nl

Open Google en kies Puna.nl als voorkeursbron.

Open Google ›

Aanbevolen Video

Scroll om verder te lezen.

Opvallend is dat het nieuws slechts een paar dagen komt nadat Tory Lanez vanuit de gevangenis aankondigde dat er binnenkort weer nieuwe muziek aankomt.
Tory Lanez zit momenteel een celstraf van 10 jaar uit vanwege de schietpartij in 2020 waarbij Megan Thee Stallion gewond raakte.

HET LAATSTE NIEUWS

Normal Photo Design

Oud Liverpool trainer haalt uit naar Van der Vaart voor Van Dijk opmerking: “Dan ga ik hem weer serieus nemen”

SPORTS21 jun, 7:30
shutterstock_235466173

Diddy onder vuur voor video met 12-jarige 'Lilo & Stitch' ster

NEWS21 jun, 9:30
Scherm­afbeelding 2026-06-21 om 23.04.17

'Prijzen voor GTA 6 gelekt: Game wordt duurder dan eerder verwacht'

NEWS21 jun, 23:05
Scherm­afbeelding 2026-06-21 om 12.27

België mist sterspeler mogelijk meerdere wedstrijden door opvallende reden: 'Klachten zijn ernstig geworden'

SPORTS21 jun, 17:30
Scherm­afbeelding 2026-04-06 om 22.09.57

Kempi reageert op dwangsom rechtszaak van 90.000 euro en tijd in de gevangenis: “Voel me als Tupac in ’96.”

NEWS21 jun, 14:35

Loading