Valsbezig tekent bij Atlantic Records

28 jan 2022, 17:01NEWS
Schermafbeelding 2022 01 28 om 164632
De mannen van Valsbezig hebben aardig wat naam voor zichzelf weten te maken bij Top Notch, maar de talentvolle mannen uit Amsterdam hebben via hun Instagram laten weten het label achter zich te laten. Het collectief bracht in 2020 het project genaamd 4 Life uit, maar dat is ook gelijk hun laatste wapenfeit geweest bij het label. De mannen hebben namelijk een nieuw onderkomen. De Amsterdamse artiesten gaan hun muzikale carrière vervolgen bij Atlantic Records. Eerder deze week kwam het nieuws naar buiten dat ook Jordymone9 Top Notch heeft verlaten. Bekijk de aankondiging van Valsbezig hier.

HET LAATSTE NIEUWS

Scherm­afbeelding 2026-06-23 om 13.21.22

Jake Paul hint naar einde bokscarrière en wekt verbazing op met nieuwe sportambities: “Ik meen het serieus”

SPORTS23 jun, 13:24
shutterstock_2169622627

Klarna in beroep: bedrijf moet consumenten mogelijk miljoenen terugbetalen

NEWS23 jun, 19:00
Scherm­afbeelding 2026-06-23 om 09.41.57

Jack is geen fan van vrouwelijke scheidsrechters en krijgt fel weerwoord: "Je luistert toch ook naar je moeder"

SPORTS23 jun, 9:45
shutterstock_2757461155

De rijkste club van de Premier League aast op AZ-talent Kees Smit na verwacht vertrek van sleutelspeler

SPORTS23 jun, 15:52
Scherm­afbeelding 2026-06-23 om 23.27.54

Engelse speler weigert hand van Ghanese speler te schudden voor WK-wedstrijd na beschuldigingen van verkrachting

SPORTS23 jun, 23:30

Loading