Nederlandse DJ Mairo Nawaz speelt hoofdrol in nieuwe ASICS Tiger Gel-Kayano Trainer Knit campagne

24 feb 2017, 12:59Nieuws
e02a5225 4ab6 4e0f 9a1f fd1abf412794
brengt de nieuwe collectie uit. De nieuwe collectie is een update van de klassieke die in 1993 uitkwam. In de wereldwijde campagne zien we Nederlandse in één van de hoofdrollen. Hij is één van de vijf cultural creators die de jongerengeneratie moeten representen.
Ook staan ze deze vijf personen symbool voor de vijf nieuwe sneakermodellen die samen de Gel-Kayano Trainer Knit range vormen.

Aanbevolen Video

Scroll om verder te lezen.

De collectie wordt verbonden door de terugkerende geweven upper. Die saamhorigheid wordt benadrukt met de boodschap van de campagne: We Are All Woven From The Same Thread. De boodschap achter de campagne is het bevorderen van de individualiteit en het zelfvertrouwen van jongeren, zonder dat zij het gevoel van vereniging verliezen.
De geüpgraded Gel-Kayano Trainer Knit brengt de klassieke running shoe naar de straat en met het geweven bovenstuk staat comfort en flexibiliteit voorop. De eerste sneakers uit de collectie zijn de witte en zwarte low-top Gel-Kayano Trainer Knit, die vanaf nu verkrijgbaar zijn bij ondermeer Athlete’s Foot, Front Runner en Sneakers.

HET LAATSTE NIEUWS

schermafbeelding 2025 06 24 om 152822

Fitfluencer Mo Bicep door FIOD opgepakt op verdenking van witwassen

NEWS24 jun, 15:42
ontwerp zonder titelpng

Albanees Instagram model met 3,5 miljoen volgers exposed dm's Karim Benzema, Vini Jr. en Rafael Leão

NEWS24 jun, 23:21
schermafbeelding 2025 06 24 om 223456

Franse topclub, die recent interesse toonde in Noa Lang, vanwege financieel wanbeleid gedegradeerd naar tweede divisie

NEWS24 jun, 22:36
streetfighter 50

50 Cent hint naar rol in nieuwe Street Fighter film

NEWS24 jun, 13:54
schermafbeelding 2025 06 24 om 182959

iShowSpeed pakt door en dropt nieuwe single en video 'Fight To Win'

MUSIC24 jun, 18:32