Jack Daniel’s en de Rotterdamse winkel WOEI introduceren een unieke en exclusieve samenwerking in de vorm van een limited edition bomberjack. In het item worden de heritage van Jack Daniel’s en de streetwear-cultuur van WOEI samengebracht en vanaf 29 november exclusief verkrijgbaar bij WOEI en te winnen via een speciale win-actie.
Het jack is voorzien van het Old No. 7-logo het whiskey merk en het WOEI-logo in verfijnd borduursel, een olijfgroene voering, en gedetailleerde quilted mouwen en patches. Het ontwerp vormt een stijlvol eerbetoon aan de Amerikaanse roots van Jack Daniel’s en de streetwear-wereld van WOEI.
“Dit is een iconisch item dat de kracht van Jack Daniel’s en de energie van WOEI perfect samenbrengt,” zegt Lisa van Schaaik, Senior Brand Manager Jack Daniel’s. “Onze samenwerking met WOEI benadrukt de toewijding aan stijl en kwaliteit die beide merken met trots uitdragen.” WOEI-oprichter Woei Tjin voegt toe: “Onze communities delen een sterke band met muziek en stijl. Deze samenwerking voelde meteen als een match en dat zie je terug in het design van dit bomberjack.”
De campagne rondom de jas brengt drie creatieve talenten, artiest S!RENE, stylist & creator Robin Balou en cultureel pionier Alec, samen. In de video verkennen ze de iconische Rotterdamse plekken die de spirit van WOEI, Jack Daniel’s en de stad reflecteren.
Het Jack Daniel’s x WOEI bomberjack, ter waarde van €300,-, is vanaf 29 november exclusief verkrijgbaar in de WOEI-winkel, op de WOEI-website, en te winnen via een speciale actie. Ga voor meer informatie over de samenwerking en de deelnamevoorwaarden voor de winactie naar de website.