'FC Barcelona verrast en sluit miljoenendeal met nieuwe hoofdsponsor'

feb 08 2022, 11:39 XTRA
fcb 1
FC Barcelona heeft een deal gesloten met Spotify. De Zweedse streamingdienst gaat een samenwerking aan van drie jaar met de Spaanse topclub. Dat laat RAC1 weten.
De streamingdienst betaalt over drie jaar 280 miljoen euro. Dat houdt in dat Spotify ruim 93 miljoen per seizoen zal betalen voor een plek op het shirt van het eerste elftal. Ook zal Spotify de shirtsponsor zijn van het vrouwentak. Daarnaast krijgt Spotify een plek op het trainingstenue en bovendien krijgt Spotify het recht om de naam van het stadion Camp Nou te veranderen.
Rakuten was sinds de zomer van 2017 de hoofdsponsor van FC Barcelona, maar het werd eerder al duidelijk dat de aflopende verbintenis met de huidige hoofdsponsor niet verlengd zou worden.

AANBEVOLEN

HET LAATSTE NIEUWS

schermafbeelding 2024 04 26 om 112442

Yvonne Coldeweijer komt met extreme beschuldiging aan het adres van Ali B

NEWS apr 26, 10:50
schermafbeelding 2024 04 26 om 072203

Sticks en Jiggy Dje verdedigen Top Notch en reageren op Ronnie Flex in nieuwe track Pincodes: "Niemand is groter dan 't team"

NEWS apr 26, 8:43
foto 26 04 2024 om 1240

Eminem kondigt nieuw album aan met behulp van 50 Cent en nostalgische trailer: “He’s a psychopath”

NEWS apr 26, 12:50
schermafbeelding 2024 02 06 om 134716

Drake haalt Kendrick Lamar disstrack offline

NEWS apr 26, 14:11