Achttien merken hebben naar verluidt de banden verbroken met
Diddy nadat beschuldigingen van seksueel misbruik naar boven zijn gekomen.
Volgens Rolling Stone hebben nog 18 merken hun samenwerking met het e-commerce platform Empower Global van Diddy beëindigd, nadat Cassie en drie andere vrouwen Diddy van seksueel misbruik beschuldigden.
Rolling Stone sprak met Annette Njau, oprichter van het luxe brillen- en handtassenmerk House of Takura, over de verbreken van de banden met Diddy. "This decision was made on the day that Casandra Ventura filed her lawsuit," vertelde Njau. "We take the allegations against Mr. Combs very seriously and find such behavior abhorrent and intolerable. We believe in victims' rights, and support victims in speaking their truth, even against the most powerful of people."
Een ander bedrijf genaamd Tsuri, dat luxe huidverzorgings producten verkoopt, vertelde het tijdschrift dat het ook overweegt de relatie met Empower Global onmiddellijk te beëindigen. "As a women-owned and-led company, we do not and will not linger in a gray area about the mistreatment of women," zei Ashli Goudelock, de oprichter van Tsuri.
Andere oprichters van merken die samenwerken met het Empire Global van Diddy uitten dezelfde gevoelens. Van de meer dan 160 merken die op het online platform staan en door Rolling Stone zijn benaderd hebben negen aangegeven dat ze op het platform blijven. Een bedrijfseigenaar verdedigde Diddy zelfs door tegen het tijdschrift te zeggen "Please leave that man alone."