'FC Barcelona verrast en sluit miljoenendeal met nieuwe hoofdsponsor'

feb 08 2022, 11:39 XTRA
fcb 1
FC Barcelona heeft een deal gesloten met Spotify. De Zweedse streamingdienst gaat een samenwerking aan van drie jaar met de Spaanse topclub. Dat laat RAC1 weten.
De streamingdienst betaalt over drie jaar 280 miljoen euro. Dat houdt in dat Spotify ruim 93 miljoen per seizoen zal betalen voor een plek op het shirt van het eerste elftal. Ook zal Spotify de shirtsponsor zijn van het vrouwentak. Daarnaast krijgt Spotify een plek op het trainingstenue en bovendien krijgt Spotify het recht om de naam van het stadion Camp Nou te veranderen.
Rakuten was sinds de zomer van 2017 de hoofdsponsor van FC Barcelona, maar het werd eerder al duidelijk dat de aflopende verbintenis met de huidige hoofdsponsor niet verlengd zou worden.

AANBEVOLEN

HET LAATSTE NIEUWS

schermafbeelding 2024 05 08 om 105640

Joost Klein haalt met Malmö Freestyle uit naar bookmakers en critici: "We do it for the art, we don't do it for the money"

NEWS mei 08, 10:40
schermafbeelding 2024 05 08 om 123218

Kendrick Lamar schrijft geschiedenis met Not Like Us diss en stoot Drake van de troon

NEWS mei 08, 12:02
20231117 e01 3min00 21 59 08still010 65d753cec0bff

Noa Lang laat zich van een andere kant zien en doet een boekje open: “Mentaal was het geen gemakkelijk jaar”

NEWS mei 08, 12:43
schermafbeelding 2024 01 17 om 140537

50 Cent klaagt de moeder van zijn kind aan nadat ze hem beschuldigde van verkrachting

NEWS mei 08, 13:35
schermafbeelding 2024 02 16 om 172904 65cf8d5f51ec2 2

Kanye West moet uitbreiding van Yeezy naar entertainmentbranche voor volwassen cancelen

NEWS mei 08, 15:53